Marleen Persoon interviewt inwoners van Voorschoten (82)

Wie ben je? Robert Steijn, ik ben 55 jaar en getrouwd met Lindy Nikken. Samen hebben wij 3 kinderen van 20, 22 en 24 jaar

Wat doe je? Ik ben nog even eigenaar van YOURLIFE sportclub. Afgelopen juni ben ik benaderd door twee jonge mannen……….of ze mijn sportclub konden overnemen. Ik hoefde niet zo heel lang na te denken want het speelde al eerder door mijn hoofd en na 25 jaar was er niet altijd de uitdaging meer voor mij. Per 1 maart 2019 gaat het dan gebeuren en wordt het MYLIFE. Ik heb er het volste vertrouwen in. Het lijkt sterk op het concept zoals wij het nu hebben maar dan nog een beetje beter. Na 1 maart ga ik eerst een tijdje een sabbatical nemen: veel sporten!! Daarna zie ik wel wat er dan weer op mijn pad komt.

Waar woon je? Wij wonen in een heel rustig straatje met veel privacy en hebben een heerlijke tuin waar wij in de zomermaanden veel van genieten.

Wat vind je van Voorschoten? Voorschoten is een geweldig dorp. Niet te groot en niet te klein, gemoedelijk en met de allerbeste winkels waar kwaliteit nog hoog in het vaandel staat. Verder wonen hier hele fijne mensen en ook de middenstand werkt er hier hard aan om Voorschoten zo speciaal te houden. Mijn top restaurant is “Fratelli””, dat is echt thuis komen voor mij.

Wat zou je willen veranderen aan Voorschoten of heb je leuke ideeën voor Voorschoten? Wat ik jammer vind is dat er op meerdere plaatsen voor de doorstroming van het verkeer gekozen is voor stoplichten. Als men dit had opgelost met rotondes zou denk ik de doorstroming van de Veurse-/Leidseweg beter zijn. Wat ik wel erg mooi vind is de nieuwbouw bij het Deltaplein met restaurant “Hudson” en de appartementen. Het aangezicht van Voorschoten is hierdoor echt opgeknapt.

Met dank aan Robert Steijn.

Pin It